ιστορία

1974 Ίδρυση μονάδας συσκευασίας προϊόντων σοκολάτας και ζαχαρωδών στην Αθήνα, από τον Αναστάσιο και την Άννα Σαμούρη. Με μεράκι, συνεχή ενασχόληση και αγάπη για το αντικείμενο οι ιδρυτές έβαλαν τα θεμέλια για μια εταιρία που με συνέπεια στην ποιότητα & σεβασμό στον καταναλωτή, επιλέγει και προτείνει στον τομέα της οικιακής ζαχαροπλαστικής και όχι μόνο…

1997 Μεταφορά της εταιρίας σε σύγχρονες, ιδιόκτητες εγκαταστάσεις με άρτιο μηχανολογικό εξοπλισμό και συστήματα συσκευασίας.

2003 Η εταιρία από ατομική, μετατρέπεται σε Ε.Ε. με επωνυμία "Α.Σαμούρη & Σια Ε.Ε.". Η πιστή εφαρμογή των αξιών που καθιέρωσαν την εταιρία σε συνδυασμό με τη νεανική διάθεση και τον αέρα ανανέωσης που φέρνει η δεύτερη γενιά της ιδιοκτησίας αλλά και τα στελέχη της εταιρίας οδηγούν σε μια διαρκώς ανοδική πορεία στην παραγωγή και διάθεση προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας.

2004  Η εταιρία ΣΑΜΟΥΡΗ γίνεται αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Johnsof Cakes Industry, leader της αγοράς στην Κύπρο στον τομέα της αρτοποιίας, με σημαντικές εξαγωγές στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.Η εταιρία ΣΑΜΟΥΡΗ πραγματοποιεί μια επιτυχημένη πορεία με την εισαγωγή μεγάλης γκάμας παξιμαδιών, παραδοσιακών εδεσμάτων της Κύπρου καθώς και μεγάλη ποικιλία γεύσεων σε κρουτόν. Αγαπημένα στην Ελληνική αγορά μέχρι και σήμερα.

2009 Πραγματοποιείται μεγάλη επένδυση εκσυγχρονισμού 250.000€ και επέκτασης των γραμμών συσκευασίας για πολλαπλάσια παραγωγή. Η εταιρία ΣΑΜΟΥΡΗ έχει πια κατακτήσει ένα αξιοπρόσεκτο μερίδιο στην αγορά της διακοσμητικής οικιακής ζαχαροπλαστικής, συνεργαζόμενη με αλυσίδες-ηγέτες στα δίκτυα λιανικής πώλησης αλλά και με μικρότερα δίκτυα σε όλη την Ελλάδα.

2011 Υιοθέτηση προτύπου ISO 22000:2005

2016 Ανανέωση λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας.

2017  Εισαγωγή καινοτόμων προϊόντων Διακοσμητικής Ζαχαροπλαστικής, που εξυπηρετούν όλα τα νέα trend της εποχής.

2018 Εισαγωγή έτοιμων μιγμάτων χωρίς γλουτένη για αγαπημένα γλυκά και προτάσεις προϊόντων “clean label”!

2019 Έναρξη αποκλειστικών συνεργασιών με κορυφαίες εταιρίες: bio Rue Flambee στον τομέα βιολογικών έτοιμων μιγμάτων ζαχαροπλαστικής& αρτοποιίας“ (χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη) ”& Torras - σοκολάτες sugar free και τοποθέτηση των προϊόντων τους στην ελληνική αγορά. Στρατηγική επανατοποθέτηση του brand ΣΑΜΟΥΡΗ με παράλληλη ανανέωση της εικόνας της εταιρίας : νέο site, social media pages, διαφημιστική καμπάνια.

2020 θα πραγματοποιηθεί νέα επένδυση 250.000€ επέκτασης νέων γραμμών συσκευασίας και στόλου μεταφοράς των προϊόντων μας ανά την Ελλάδα.